onsdag 29 september 2010

chokoPops

Det har blivit som det blev i sjuan igen. Och i åttan, nian och ettan. Och tvåan. Det som händer när skolan börjat igen, det har börjat bli lite kyligt. Man slutar sent och trots att solen inte riktigt börjat gå ner tror man att det skymmer. Så jag har börjat igen, ingenting mer med det. Vad har jag börjat med? Jo.. tröstätandet. Inte tröstätande i den bemärkelsen att jag är illa ute, att jag stoppar fingrarna i halsen eller börjar bli väldigt överviktig men så är det.
Choklad. Efter skolan. Eller choklad å choklad, sådana där goda söta grejer som typ plopp eller daim eller dylikt som de häller ner lite kakaofett i smeten och sedan sätter en chokladlogga på. Ohälsosamt, oekonomiskt och säkert inte bra på något sätt och vis. Men det jag gör dessa hösteftermiddagar när jag tycker synd om mig själv.

Inga kommentarer: