måndag 27 september 2010

Prison break

Jag är trött. Borde sova. Kommer inte orka gå upp imorgon klockan kvart i sju.. men ännu har jag inte lagt mig. Jag har knäna på golvet, datorn (åh på ett sätt synd att blanda in ett materiellt medie i detta inlägg men nåväl) på sängen och jag är lutad framåt. Planen är så att jag ska bädda sängen. Lägga mig i sängen och streama avsnitt nitton, säsong ett av Without a trace (Samantha).
Jag är trött, jag dör bla bla bla. Förra onsdagen gick jag och la mig halv tolv, och i fredags med. Men inte inatt. Varför detta vansinne? Varför lär jag mig inte av mina egna korkade misstag? Jag har redan börjat må illa av utmattning. Gissa hur illa jag kommer må imorgon bitti och gissa hur lång tid det kommer sitta i. Jag är även deprimerad över att jag aldrig tar mig i kragen och städar upp på mitt rum.
Åh vad man kan tycka synd om sig själv. Åh vad handlingsförlamad man kan vara och åh vilken ångest man kan få när man inser att man inte producerar något vettigt överhuvudtaget utan just filosoferar över någon man egentligen vet att man egentligen inte vill ha.
Jag är lite fånge i min egen kropp.!! jag behöver rymma!

Dessutom hatar jag att streama. Jag avskyr

Inga kommentarer: