fredag 17 september 2010

Pluggparty kl 18

Nadine är fortfarande i skolan och är väldigt ambitiös. Jag ligger och väntar på att hon ska sluta så att vi ska ses och studera. Medan jag väntar passar jag på att filosofera.
Jag har känt Nadine i ungefär två år. Jag har alltid vetat att hon varit något alldeles särskilt men ett och ett halvt år tog det för mig innan jag blev tillräckligt klok för att inse vilken fin själ hon är. Inte förrän då insåg jag hur mycket jag tycker om henne och plötsligt nu inser jag hur viktig hon blivit för mig. Lite läskigt. Men vad fan, hon gillar cola och jag gillar cola, hon gillar deckare och jag gillar deckare. Dessutom kan vi studera perfekt ihop. Och laga pastasås. Så det var nog värt att vänta på de där ett och ett halvt åren, för nu har vi hela livet framför våra fötter!

Spana in hennes fina fotoblogg
http://www.nadinedahlmanfoto.blogspot.com

Inga kommentarer: