torsdag 23 september 2010

Titellös


Ja, så nu är det torsdag och valet är så gott som över. Ja, jag grät lite i söndags. Jag deppade i måndags och hade en ganska urusel dag tills jag sedan åkte hem till N och det blev en smula bättre. I tisdags och onsdags hade jag fortfarande inte förstått dramat och nu kanske jag kan släppa sorgen. Snarare blir jag förvirrad, lite rädd och osäker. Var är vi på väg egentligen fina Sverige?
Jag såg ju klart L word. Kommentar överflödig! Nu ska jag börja plöja Without a trace som jag smygälskat ett tag, och nu när jag inte har någon annan serie att bli besatt av ska jag nog ge mig hän. Jag älskar ju Samantha Spade!
Det här inlägget blev ganska irrelevant för utomstående - jag förstår helt och hållet.

PS. Jag och My planerar inför något storartat! DS.

Inga kommentarer: