fredag 20 januari 2012

agnes och teenage angst-en

Nej, det är inte så farligt egentligen.
Jag sökte aldrig till DI. Jag vet inte varför. Jag har ju planerat att söka ända sedan gymnasiestarten. Funderandes har jag försökt schemalägga min framtid och visst har jag berättat, jag har talat om för alla som frågat och även för dem som inte frågat, att om några år är DI mitt place to be. Men plötsligt fanns inte DI längre, även om jag fortsatt kalla skolan så. Jag har peppat mig själv och kanske är det där jag vill gå, kanske kommer jag ångra mig i höst och kanske skulle jag tacka nej (lögnare!) men what so ever. Jag sökte inte på grund av en usel tidsplanering. Men vet ni vad.. jag är ganska övertygad om att ifall jag verkligen hade velat så hade jag sökt. Det spelar liksom inte så stor roll. :)

1 kommentar:

willowgurl sa...

man ska gå på magkänsla. bra att du gjorde det. du kommer att hitta stället du vill vara på/skolan du vill gå på. promise! det löser sig alltid.