onsdag 26 september 2012

för sakens skull

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag hade börjat fyran, jag njöt att kunna säga att jag faktiskt kunna använda uttrycket "För tio år sedan..." och referera till en tid då jag faktiskt levde.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Slavade på ett tivoli. Kände in hösten. Hängde på Skeppsholmen i biblioteket.
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
1 Choklad i alla dess former 2 Nötter 3 Salt-vinäger-chips 4 Ost 5 Glass
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
(Kan de flesta texterna utantill såvida jag får lite hjälp med melodi- men utan-ok då.)
Säkert - Allt som är ditt
Keane - Broken Toy
Ted Gärdestad - Come give me love
Britney Spears - I'm not a girl, not yet a woman
Whitney Huston och Mariah Carey - When you believe
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MILJARDÄR?
Åka på semester =)
6) FEM DÅLIGA VANOR?
1 Socker 2 Socker 3 Socker 4 Somnar sent 5 Glömmer egentid
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1 Äta 2 Cykla 3 Pussaskramasprata med Kelly 4 Se på bio 5 Läsa om sexualpolitik
8) FEM SAKER DU SANNOLIKT ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I?
(Svårt att säga då jag bär det mesta antingen en eller annan gång men- ok)
1 Stilett-klackar 2 Minkpäls 3 Borat-baddräkt 4 Lady Gagas köttklänning 5 Niqab

Inga kommentarer: