tisdag 17 maj 2011

studentskiva (inga detaljer-versionen)

Det var studentskiva i fredags. Skrev ett inlägg förut där jag försökte återberätta typ ALLT men skrotade det.
Jag var så lycklig över att mina föräldrar var där. Över att mina syster+kille var där. Jag har aldrig varit så glad över att vistas i samma lokal som min klass.
Sedan, framåt små timmarna stod vi där. Mittemot mig stod min fina, starka, underbara, älskade Agnes. Mellan oss till höger stod käraste fina Lena. Och mellan mig och Agnes till höger stod fina söta Siri. Vad lycklig jag var då, särskilt eftersom att jag kunde texten till alla superdåliga låtarna som spelades och att jag fick en gratis Jinx. Jag stod där, min familj hade varit där och det betydde så mycket. Nu stod jag där med mina fina vänner omkring mig. Det betydde också väldigt mycket. Så fint och så roligt, i en lokal där jag nästan kände alla. Sedan hade jag och Lena värsta perfekta orkeslösa dagen.
Wayra var döläcker som Che och jag var döläcker som Lisbeth.
Tänkte ladda upp en cool fin bild men fb laggar. Langar den senare...

1 kommentar:

Anonym sa...

tänk om che och lisbeth skulle bli ihop! de "riktiga" alltså. om de hade levt samtidigt och sådär. ;) what a couple