torsdag 16 juni 2011

Fångad i en dröm..

.. kanske jag inte är men jag tycker mycket mycket om det uttrycket. Jag har drömt två nätter i rad om en speciell person som kanske inte kommer vara speciell så mycket längre. Hursomhelst drömde jag att vi träffades under en viss omständighet, då många vi känner var omkring oss. Vi möttes. Vi kramades. Sen frågade jag hur han mådde, sen frågade han hur jag mådde. Jag svarade att jag mådde bra och du ursäktade han med något i stil med det här "fast det är väl ingen idé att ställa den frågan till dig.." Varför inte? frågade jag. "Du svarar ju ändå alltid att du mår bra, även om du inte gör det". Då kände jag efter och sa att "hehehe nej jag mår nog inte så bra idag" och sedan kramades vi två gånger till innan jag vaknade.
Hum hum. Ja nej det är nog sant.

Inga kommentarer: