fredag 1 april 2011

Apropå musik är det väl ändå dags att ni får veta min abosolut-bästa-favoritlåt i Indiekatergorin?

DONT LOOK BACK IN ANGER med OASIS!!!!
Så himla superduper sjukbra tycker jag att den är. Den påminner mig mycket om tiden i nian, om Mariatorget och gatorna och människorna där omkring. Jag älskar att lyssna på den med högsta volym, sjunga med och gråta en skvätt. För sentimental det är vad den är. För mig! Jävligt typiskt är väl detta indie-låtval, jag menar, jag kan ju knappast vara den enda här i världen som hyser starka känslor för denna låt. Men så fåre va.

Dock är det väl förjävla typiskt att när jag spelar den på Spotify stänger Spotify av sig hela tiden. SUCK

1 kommentar:

willow sa...

Tänk att Oasis inte finns längre. Lite sorgligt ju, på något vis :(

Jekla bra låt alltså!