onsdag 6 april 2011

L o l

tänker på vad jag fått, vad du givit och vad jag låtit någon annan ta ifrån mej


-----------
åkte till katrín och åkte liksom inte där ifrån.
Vi hade diktmaraton.

Hur som helst, vi skrev massa fina och roliga dikter.

Så himla fint blev det!

Fast finaste blev novellen vi skrev. Inte vilken novell som helst. En erotisk novell.
Jag trodde aldrig jag skulle tycka det var så befriande att skriva om sex och erotik på det sättet....
---------------------

Den blev helt enkelt hur grym som helst!
Jag är stolt över oss - dedikerade och på allvar skrev vi en fin novell om kärlek, destruktivitet, svek, kyla och passion.
och med hur mycket fnitter som helst.

3 kommentarer:

willow again sa...

Jag vill läsa den dikten :) om jag får? hihi.

agnesia sa...

hihi klart du får men menar du dikten eller novellen? :*

w sa...

novellen främst!!