torsdag 14 april 2011

Det är många som drar mig. Hitan och ditan, fram och tillbaks. Det är härligt.
Det är mycket jag vill göra och mycket som jag tycker är kul. Jag tycker om när det händer saker och jag älskar att vara med i olika projekt.
Men man är ju bara en människa. Människor blir, vare sig de vill eller inte, trötta.
Jag säger nej så lite som möjligt.. dels för att jag tycker många saker är så roliga. Men också för att jag tycker det är så jobbigt ... vill inte göra någon besviken... vill inte göra någon arg......

Jag måste bli bättre på att säga nej. men någonting annat jag skulle behöva (åh våga vara, våga vilja, något från en annan människa)
Någon som drar upp mig när jag behöver. Någon som drar ner mig till jorden när jag behöver. Varken fram eller tillbaks, höger eller vänster. Upp ur sörjan eller ner till lugnet. That's what I need today!

1 kommentar:

willow sa...

ja du borde säga nej lite mer. ibland. för din egen skull =*