tisdag 1 februari 2011

Det är tråkigt att läsa mina senaste inlägg på denna blogspot. De har blivit så deppiga. Med en sådan negativ klang.
Senaste tiden har jag sovit dåligt. Jag har givit upp hoppet om att somna. Jag försöker helt enkelt inte längre. Så det är inte så konstigt att jag inte orkar gå upp på morgonen. Att jag försover mig. Att jag missar skolan. Att jag blir besviken på mig själv.
Januari är en sådan ansträngande månad för mig. Inte bara för mig, ingen verkar ha någon energi dagar som dessa. Men jag kan ju endast tala för mig själv. Jag har ingen energi. Ingen lust. Inte som helst alls motivation. Jag är så trött på att missa tunnelbanan och vilja banka mitt huvud i betongväggar när det händer. Ganska ofta. Jag är så trött på att vara.
Varje jävla januari är så här. Minns ingenting annat. Hela höstarna är så här. Minns ingenting annat.
Jag undrar om jag någonsin kommer bli helt sams med mig själv. Om jag någonsin kommer vara sådär himlans lycklig. Det känns som att jag är för vemodig för det. Letar undermedvetet fel. Det är jag också trött på.

Men nu såg jag att det är februari..Asdas.dkaödköafaödkaödasdsödsödsödödködlaskdöadköasdköaldfsdfdsfsdfjdlflfjlsf
Jag har inte mycket att vara olycklig över och . mitt lilla vemod, min lilla hamster
det får jag leva med.

Inga kommentarer: