söndag 30 januari 2011

Saker jag vill ska hända inför 2011:
* Jag tar studenten med maximum 250 poäng IG. får jag inte behörighet till högskola så orkar jag verkligen inte med mig själv.
* Jag spenderar en härlig sommar och lyckas spara ihop pengar så att jag kan hälsa på Agnes i Sydafrika. snälla hoppas.
* Hitta en trevlig syssla i höst. Kanske studera på universitet... något spännande... eller ett coolt jobb. Gärna det.
* Åka till en billig resa till Italien! har ju aldrig varit där....vill så himla gärna. åka med ryanair, sitta och dricka något på ett café och gå omkring i fina vårkläder. Kanske ensam. eller med någon.
*Spara pengar till New york om vi åker dit....
* Göra en riktigt kick-ass sökning till Dramatiska institutet så att jag kommer in.

Detta är som sagt en önskelista. Ingenting av dessa saker kanske sker och i sådana fall har de väl en rättvis anledning till att inte göra det. Kanske ska jag önska mig en Italienresa i studentpresent. WHAT SO EVER!!!!!
Idag är en sådan skön dag. Sådant skönt väder och jag är loj. Det är vår i luften och jag saknar gotland...
Just det en sak glömde jag allt
*Lyckas väldigt bra på högskoleprovet

Inga kommentarer: