torsdag 13 januari 2011

to Emmaretta

Ibland har man kul!

DITT LIV

Vad heter du? - Agnes
I mellannamn då? - Olivia Alfrida
Vart bor du? – Odengatan och Sandfjärdsgatan
Trivs du där? - Jajabubba!
Brukar du läsa horoskop? - Ja med förhoppningar
Har du körkort? - Nej tyvärr
Äger du några Converse skor? - Två egna sedan delar jag en massa
Favoritdjur? – Häst och hund men alla djur i hela världen
Vad spenderar du dina pengar på? – Godsaker fast senaste tiden BHs
Senaste konserten? – If footmen tire you what will horses do? !
Festar du? – beror på vad festa innebär...
Sprit, cider, vin eller öl? – Lambrusco!
Brukar du bli för full? – Nej
Antal kuddar i sängen? – Två minst
Kan du baka bullar? - Har aldrig varit ett gigantiskt fan av bullar.. degen i och för sig.. men nej, det händer inte så ofta..
Bläck eller blyerts? – Bläck!
Mc Donalds eller Burger King? – Burger King - Grillat är godast Nadine!
Är du allergisk mot något? – Laktoskänslig..en allergi har jag året om som ingen läkare förstår vad det är
Äger du ett busskort? – Ja ett blått och ett med kronprinssesparet på
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? – Ja RÖD med oboy
Vad åt du till frukost? – Vörtbröd med ost och juice.. god juice...
Hur ser du ut idag? – Nytvättat hår!
Nästa mål i ditt liv? - Klara naturkunskapsprovet hoppashoppashoppas
Vad såg du senast på tv? – Någon minut av "KB-mannen". Ser väldigt sällan tv..
Hur svarar du i mobilen? - Hallå eller.. jag minns inte
Vem ringde du senast? – Pappa
Antal timmar sömn inatt? - 2 timmar? 3 timmar?
Sov du ensam? – Nej!
Vad innehåller din favoritnattmacka? – philadelphia och salt smör.. kanske lite paprika. Eller rostat bröd med mycket smör blandat med nutella. Ja den såklart

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Emma

Såg dig gråta:
Fick dig att gråta: Mig själv
Du gick på bio med: Agnes
Du gick på stan med: Emma
Skällde på dig: Mamma ??
Skickade ett email till dig: Göran såklart...

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – Ja, de flesta gånger hoppas jag!
Bråkat med ditt husdjur? – Jag och Valter har väl dividerat...

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Jovars eller ja eller...

SAKER
Tar du droger? – Ja, socker!
Vad är du mest rädd för? – Att bli lämnad.... Agnes the one left alone: A true story
Vart vill du gifta dig? – i ett paradis
Vad hatar du verkligen? – När någon man är så jävla arg på inte förstår vad den gjort för fel
Har du varit kär? – Ja
Har du ett jobb? - Just nu lite ovisst..
Gillar du att ha folk omkring dig? – Oftast
Är du ett hälsofreak? – Intalar mej själv det..

STUFF
Är du ensam nu? – Nepp
Några piercings/tatueringar? – Nej kanske inte än
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? – de dåliga oftast
Vill du gifta dig? - Ja!
Vill du ha barn? - Ibland

FAVORIT
Rum i huset? – Där en varm säng står
Typ av musik? - Jag har aldrig träffat någon med så bred musiksmak som jag. Helt allvarligt!
Månad? – *minnen av aprilhimlen..*

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? – Någon tår rinner väl varje dag..
Köpt någonting? – Ja!
Varit sjuk? – "inte kry"
Sagt "jag älskar dig"? – Ja
Träffat någon ny person? – Ja, eller alltså.. inte som i att umgås.
Saknat någon?
Kramat någon? – ja!

Kysst någon? – Bara posat lite (som vanda)
Haft sex? – näää

SENASTE
Låt du hörde: Patti Smith's Privilege (Set me free)
Film du såg: Jag minns inte ens..
Drink du köpte: Mojito! Den alkoholfria
Mat du åt: en liten pizza slice
Gången du åt en 7-Eleven korv: Jag har aldrig ätit en korv som blivit köpt där
Människa du slog: Jag skulle klappa Emma i ansiktet. Råkade bli lite hårt kanke. Förlåt i sådana fall!!!
Längsta bussresa? Stockholm till Östhammar vill jag minnas..
Irritation: Att hårfärgen bara står och väntar

1 kommentar:

willow sa...

Jag hjälper dig att färga!!