torsdag 24 mars 2011

äsch ganska ointressant

Imorgon har jag med stor sannolikhet prov i samhällskunskap b. Egentligen är inte proven särskilt svåra, inte svårt alls om man har med sig anteckningar. För det får man ha som hjälp till proven. Men om man har som jag, missat de tre senaste lektionerna, har man inga anteckningar. Då gåre inge bra på proven för man pallar inte lära sig genom att lyssna när man har ambitionen att närvara på alla prov och ha anteckningar. Som sagt. Jag har inte anteckningar så det räcker till provet imorn, och jag har inte råd med ett ig. Förra provet, ja då hade jag inte särskilt med anteckningar heller. IG! och innan dess var jag sjuk under något prov. Man måste bara klara tre av proven för att få G eftersom att det är oförberedda prov. Hela kvällen har jag försökt plugga, fast det har inte gått.
Jag har haft sådant magknip hela dagen. Det gör så ont! Har ätit bra, har tagit ipren. Mamma säger stress. Ja kanske sant. Jag är väldigt trött efter en dag på BOJ och lång skolan men jag har inte samvete att gå och lägga mig när jag vet att det kanske blir prov (och på det omprov då, där man inte får ha anteckningar). Jag sitter med tjugo jävla powerpoints men vet inte vilka jag har och inte för att jag pallade inte ta med blocket hem, det vägde så mycket. Jag pallar inte skriva.

Jag vet inte vad jag ska göra. Sån jävla magvärk, sån jävla trötthet och utan anteckningar.
mår ännu mer fruktansvärt dåligt av det här för jag verkar som en äcklig bortskämd skitunge när jag skriver det här för att det finns folk som mår dåligt på riktigt.
men att jag är en bortskämd jävla skitunge är ju ingen nyhet.... det har jag alltid hört. det kommer jag alltid att vara. jag är det.

1 kommentar:

syrran, willow sa...

hoppas att det löser sig ändå.. :( <3<3<3<3<3