tisdag 1 mars 2011

Krispy Kreme Doughnuts




Jag och Nadine åker om nio dagar till Brighton iiih! Jag ser väldigt mycket fram emot detta.
Jag var inne på någon blogg. Då fann jag detta. Tidningen Glamour har ett samarbete med Krispy Kreme Doughnuts. Som ni ser på bilden ovanför har Krispy Kreme gjort donuts med glasyr som ser ut som läppglans!!?
Väldigt roligt tycker jag. Eller inte så värst kanske egentligen, men roligt. Så jag länkades till deras hemsida och store locator. Innan jag hann skriva in Brighton så såg jag ytterligare en länk som hette "nu öppnar vi i Brighton"!!
Så nu Nadine, nu vet du vad vi ska göra en av dagarna i Brighton. Vi ska äta Krispy Kreme Doughnuts med läppglans på!
Check it out (en länk)

Ni kanske finner mig lite hysterisk, detta trams med Krispy. Jag som egentligen inte är den som älskar donuts mest. Anledningen till att jag blir så ivrig är att jag tänker på ett visst Sex and the city-avsnitt då Miranda unnar sig donuts med glasyr från just Krispy Kreme Doughnuts efter att ha dejtat en kille från Viktväktarna.

1 kommentar:

Willow sa...

Haha, det där sex and the city avsnittet är svårt att glömma :D dom är donutsen såg ändå rätt mumsiga ut....