måndag 22 november 2010

Jag börjar få ganska många läsare, uppåt 80 om dagen! Det är roligt. Men inte alls särskilt många som kommenterar.
Själv brukar jag sällan själv kommentera. Många åsikter brukar ploppa upp i huvudet när jag läser, och ibland kanske jag till och med börjar skriva ned dem. Halvvägs in i kommentaren slår det mig "äsch vem bryr sig". Det är dock kul att få kommentarer, någon om jag borde väl veta (även om denna blogspot inte existerar på grund av något bekräftelsebehov) så jag borde väl börja kommentera mer.
Jag är ännu dåligare på att svara på kommentarerna jag får. Det betyder inte att jag inte vill ha dem, att jag tycker de är tråkiga et cetera et cetera. Love'em!! Så fortsätt kommentera. Nyligen fick jag också lite inspiration av Popmorsa, hur kommenteringen blir lite enklare och lite roligare (hmmm nyhetens behag). Så testa att kommentera nu va!
Blogspots jag själv brukar läsa är;
Popmorsa
Geleklumparna
?????
Cecilia Blankens & Sanna Lundells i väldig brist på annat. (for old times sake)


Ps. Jag har inte uppemot 80 läsare per dag. Genomsnittet är 1 per dag :))

1 kommentar:

Dundermusen sa...

Om jag kunde bli 80 läsare för sig skulle jag bli det!!!