lördag 20 november 2010

Vad som hänt sedan sist

Om ni ska fråga om jag är tillsammans med någon. Om jag är kär i någon. Om något kärleksfullt eller sexuellt hänt i action. Svaret är nej.
Vad händer nu. Volontärar på filmfestivalen.
Vad ska hända sen. Eventuellt gå den där utbildningen på Brottsofferjouren och bli volontär, kanske Nattknappen hos polisen också. Barnvakt på yogastudion.. Orkar inte med berätta om så mycket privata saker. Inte för att det händer så mycket sådant, men jag hoppas verkligen på kissen.
My och Nadine hade ett fantastiskt kalas för mig. Jag fick sådana fina presenter och så goooooda bakverk. De får mig att känna mig älskad! Jag vill att de ska känna sig älskade. tacktacktacktacktacktacktack.

En julklapp kirrad. Till David. Endast mamma vet vad det är för något, alltså inte ens Emser!

2 kommentarer:

ämmmzz sa...

Haha, nu blev jag nyfiken ju :D köpte julklapp till dig inatt ;)

Dundermusen sa...

Kyssar på en väldigt fin människa!