torsdag 4 november 2010

Dåligt på bloggfronten. Ursäktar med en lånad grej från Popmorsa.

En liten enkät

Vilket ställe är du oftast på?
Little Persia *går jämt ut*
Favoritbar: Little Persia
Favoritklubb: Zipper?? hehe Dunno.
Sveriges bästa dj:
Så viktig är musiken: På en bar: viktig. På en klubb: Allt!!!!!
Hit tar jag någon på första dejten: Beror på vem jag ska dejta...
Här firar jag min födelsedag: I Vanadislunden <3>Här skulle jag fria: i sängen. Ne eller jag vet inte. Någonstans fint. Inte resturang
Hit går jag en tisdag: Cinema queer!
Undviker: De flesta ställen där jämnåriga går.
Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Betraktar
Bästa utestället att vara ensam på: Trist att va ensam på uteställe...
Stammis på: Inte längre någonstans.
Beställer alltid: Cider. hehe. Eller p2 om det är party
Dricker helst: p2
Bästa gå-ut-plagget: Inte cardigan. Eller sneakers. Det brukar bli så men känns inte hundra.
Äter på väg ut: Choklad
Äter på väg hem: Donken oftast
Det första du gör när du kommer hem: Går in med alla kläder på mig i badrummet
Äter dagen efter: Godis. gårdagens chips (men sånt har vi sällan hemma)
Om jag fick återuppliva en klubb i Stockholm så skulle det vara: studio 54!
Utekväll jag helst skulle vilja återuppleva: Bianca Jaggers födelsedag???
Utekväll jag ger allt för att slippa återuppleva: En av de där kvällarna de spelat dålig musik, jag har haft ansvar för någon annan och bara längtat hem
Så är jag att springa på ute: Kramig
Bästa sättet att få kontakt med någon: Prata! kommunicera ;)
Kan man träffa kärleken ute? Säkert
Har du blivit utslängd någon gång? Nej! Men de hotade med det när jag dansade på scenen på Paradise.
Har du blivit dumpad ute någon gång? NEj
Har du fejkat stämplar? Nej
Så länge är det värt att stå i kö: Jag har bara köat en gång. då blev jag inte insläppt för att jag var för ung (det var tjugoårsgräns) så numera är köa lite av ett dåligt omen
Förfest eller efterfest: Måste man något av dem??

1 kommentar:

sis sa...

Såna här är ALLTID roliga att läsa :')

xoxo sis