måndag 22 november 2010

Rebel without a cause -> Rebel without a trace

Jag vill äta en baguettemacka. Jag vill dricka juice. Jag vet inte om jag är sugen egentligen men jag vill känna någon god smak i min mun. Jag vill känna känslan av att äta något riktigt gott. Jag vill inte sova och vakna upp till skolan imorgon. Jag vill försvinna in i Without a trace och glömma den här världen (ta med mig mina närmaste såklart). Jag vet att jag inte kommer vilja gå upp sedan när jag ätit min baguette och blivit trött efter flera avsnitt WoT för att borsta tänderna. Men vet ni vad? Ikväll tänker jag strunta i att det är dåligt för mig, dåligt för mina tänder och barnsligt. Jag tänker strunta i att borsta tänderna ikväll. För att jag är lat. För att jag inte orkar.



Fyndig rubrik, inte sant. ;)) Jag ÄR rebelliteten personifierad.

2 kommentarer:

buffy sa...

i think you did the right thing honey

Nadine sa...

Man FÅR gör som man vill!!! (i alla fall ibland ;P)