torsdag 25 november 2010

Luftslottet som sprängdes

Jag har blivit bättre med mina förväntningar. Jag menar förr, då det var som värst. Jag önskade någonting, och fick 0.00009 procents chans att det skulle slå in. Jag började planera, hoppas och tro. Det ska ju slå in! Fylld av förväntan mötte jag livets alla problem med ro och tänkte "det ordnar sig... det där ska ju hända!". Sedan efter, så jävla besviken blev jag när det inte hände.
Äsch fyfan vad jag hatar förväntningar. Jag slutade förvänta mig saker. Det blev bättre. Tills jag är så jävla dum i huvudet och faktiskt låter förväntningarna ta över igen. Så jävla dumt och ännu dummare nu när den här texten blev så jävla sugig.lksfjaldjalsdjlsdj


OK, så arg är jag inte. Bara lite trött och besviken.

2 kommentarer:

Dundermusen sa...

Skit i om förväntingarna sätter stopp för dig nu, för i månader gör de dig starkare, gladare och lugnare.
Skit i att allt kan ta slut imorgon, för det finns miljoner ögonblick som gör det värt det.

Emma sa...

jag vet... hoppas att det blir av på RIKTIGT <3