söndag 28 november 2010

Jag...

vill äta något riktigt gott. Jag vill göra något riktigt roligt. Jag vill klä på mig något riktigt skönt och jag vill inte vara kissnödig. Jag vill få manikyr och jag vill köpa fina julklappar. Jag vill att Emma och David kommer tillbaka och spelar spel. Se på Ensam mamma söker-finalen och bara ha det.
Jag vill ha en glassbunke och vara sugen på den, jag vill sova men vara vaken för att minnas hur det känns och jag vill bara att djuren alltid ska ha det finast och bäst och bra.

Men äsch då, det spelar ju ingen roll om femtio år.

(Jag har det väldigt bra, jag påstår inget annat men ni förstår eller så gör ni inte det och då är det väl strunt samma :)

2 kommentarer:

buffy sa...

det är så mysigt att spela spel..=)

david sa...

lovar att ge dig storstryk när vi väl lärt oss reglerna till Svea Rike!