onsdag 1 december 2010

Att vara älskad

Många går hur långt som helst. De gör lite vad som helst och nästan vad som helst för att få känna sig lite betydelsefull, att det faktiskt inte är helt onödigt att man finns på jorden. Jag tyckte att det var SÅ JÄVLA ÄCKLIGT förut, folk som gjorde det och så. Tills senare jag insåg att jag är precis lika äcklig och billig själv.
Om jag älskar dig ger jag dig pengar, all min tid och all skitgöra. Jag går ut med dig hund, jag mockar i ditt stal och byter blöja på ditt barn. Jag låter dig ha kul på min bekostnad, ställer in mina drömmar och ger upp mina visioner. Allt för att få lite kärlek. Jag är billig i drift, visa bara lite att du är här så är jag köpt.
Dessutom, jag kan inte heller bli arg utan blir bara ledsen och förlåter så himla supersnabbt, jag klarar ju inte att vara osams med de jag älskar. Jag är verkligen ett fynd för någon som söker någon att utnyttja. En win and win-situation, jag menar, jag kommer ju inte klaga.

Jag kanske inte är så här. men det känns så.
Aja. nu har jag i alla fall låst mitt rum för första gången sedan jag bråkade med pappa kanske 2004.
Jag skriker "lämna mig ifred din jävla hycklare!!!!!!!!!"
och det jag menar är "snälla älska mig lite bara, bara krama mig lite".

FYFAN VILKET JÄVLA KUKDÅLIGT INLÄGG DET HÄR BLEV. jag struntar att jag är så jävla ledsen och besviken. bara du älskar mig nu

Inga kommentarer: