torsdag 23 december 2010

Love is the thing you know

Jag såg nyss på en video som gör mig så lycklig. Det kommer låta så cheesy imorgon när jag läser detta. Så corny. Cornish.
Videon gör mig så lycklig för att den är så fin. Imorgon bitti ska jag ladda ner den och spara den i min dator så att jag alltid kan se den.
E och D har lugnat min lilla julstressångestambivalens. Nu känns det lite bättre. Jag älskar förresten julklappar. Jag älskar att konsumera julklappar inför julen.
Åter till videon. Så fin och kärleksfull. Fylld med kärlek.
Varför blir jag alltid så känslosam på natten? Nu hör jag E och D stimma med julstök i köket. Emma skrattar (=
Jag vill så gärna se videon igen. Åtminstone lyssna. Men jag kan inte göra det. För mycket känslor. Åh det är så vacker det finaste det finaste. Men jag kan inte visa det för någon för inte någon själ jag känner kommer känna likadant.

Inga kommentarer: