torsdag 16 december 2010

Om jag får barn...

... som jag ska få har jag slutligen bestämt namn!
Mina döttrar ska heta
Eloise efter mamma louise och syster emma-li louise
Fanny jag började tycka det var fint plötsligt
Tallulah har jag alltid älskat

Mina söner ska heta
Ted det har jag alltid älskat och delvis efter Ted Gärdestad
Sam älskade jag även innan Without a trace
Flöde kom jag på nyss. hehe

Jag kommer inte ta någon som helst hänsyn till vad min partner tycker. Helst skulle jag vilja ha en son och dotter. Då skulle de heta Fanny Tallulah Eloise Agnes och Sam Ted ... det sista pojknanmet har jag inte kommit fram till en. Eugene kanske! Nej. Joakim kanske! Nej. Äh, det får väl den andra föräldern säga någonting om. Tilltalsnamnen ska vara Tallulah och Ted. Åh vad fint. Jag vill ha en son och en dotter. Tallulah och Ted.

1 kommentar:

willow sa...

Vilka fina och fantasifulla namn.. det är verkligen något jag gillar med dem. Ted och Tallulah, vilken söt kombination :))