lördag 4 december 2010

fyraien

Jag ligger ju lite efter, så jag skriver de fyra som är bakom mig på en gång. Here we go!

Dag 01 – Om mig
Jag drömmer nästan varje natt, eller jag är fast besluten om att jag drömmer varje natt men jag minns dem inte mer än nästan varje natt. Jag har hela världen inframför (jo, ett ord blev det nu) mig och jag vet inte vad som ska hända. Jag tycker inte om när jag inte har kontroll över saker, en sak som jag sällan diskuterar med andra. Jag borde inte uttala mig om saker jag inte har något att säga om fast det gör jag oftast ändå.
Jag äter mycket sött, jag äter hellre någon godsak än dricker läsk. När jag har pms blir jag väldigt sugen på Coca cola men jag har ju inte pms längre så det händer inte så värst ofta.
Jag älskar mycket, och jag är inte så särskilt blyg. Jag är dock ganska så introvert och spenderar mycket och helst tiden med de jag håller närmast. Jag älskar djur. Jag skulle viga mitt liv åt djur om jag kunde. Jag älskar djur mer än människor, även om människor är lite roligare att umgås med. Jag har känslor nära till lags men har väldigt svårt för att bli arg och i sådana fall; svårt att vara arg en längre stund. Försöker att inte vara långsint, en egenskap jag tycks ha ärvt av min ena förälder. Jag förlåter väldigt snabbt, men jag glömmer aldrig.

Dag 02 – Min första kärlek
Alla vet. Näe men nästan alla som läser denna blogspot. Jag har inte skrivit om det här, jag ville inte dra in det här men vadfasen. En kille som tog mitt hjärta med storm och krossade mitt hjärta med martyrskap och utan omtanke (fast det var snarare jag som aldrig gränsade mig själv.) Det var sött och ja, jag har faktiskt kommit över det nu så nu återstår fina minnen.

Dag 03 – Mina föräldrar
De bästa i världen! Som upprör mig lite för ofta, enligt min mening. Jag lär mig mycket av dem, vad jag vill göra, hur jag vill bli och vad som är viktigt för mig. Jag älskar dem av hela mitt hjärta.

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Jag inledde dagen med en lussekatt. Sedan åt jag upp kladdkakan jag bakade häromdagen. Sedan fick jag i mig lite pepparkaksdeg, en mandarin. Efter det lite till pepparkaksdeg och återigen en mandarin. (Det kan ha varit clementiner eller satsumas). Jag åt därefter en gryta med bönor och morötter. Jag fick ont i huvudet innan jag åt maten, som jag fortfarande har (huvudvärken) och jag tror starkt att det beror på vad jag ätit och i vilken ordning. Jag har druckit ett glas juice och senare ett glas vatten. Borde dricka mer. Det ska jag göra nu.


Vi kan knappt bärga oss till nästa dag, nästa inlägg imorgon eller hur? Kram på er

Inga kommentarer: