torsdag 2 december 2010

Ibland gör man rätt ibland gör man fel Lev med det!

Ibland blir man ledsen. Ibland blir man hur ledsen som helst och ibland blir man så ledsen att ingenting spelar någon roll och oftast när man blir så ledsen så kan man komma över det (hoppas jag i alla fall).
Igår var jag så där himla ledsen. Jag orkade inte ta upp telefonen och ringa någon - då skulle allt bara skölja över mig ännu mer och personen jag talade med. Jag grät mer under natten och vilken befrielse det var. Idag vaknade jag upp. Jag sov. Jag orkade inte gå upp, mina ögonlock var så tunga och så tjocka, jag hade vätskebrist. Precis som vanligt på torsdagar var jag så trött. Det är någonting speciellt som händer torsdagsmornar, jag orkar aldrig gå upp då. Jag vet inte varför. Mitt huvud var tungt, jag ringde till yogastudion och sa att jag hade maginfluensan. Jag orkade inte ta hand om söta bebisar idag.
Jag gick upp. Vi blev sams. Jag sov lite till. Jag åkte till skolan och lektionen var ingen lektion. Jag fick träffa fina fina Nadine.