onsdag 22 december 2010

Jag har en vän..

.. som jag beundrar. Hon är modig. Hon är stark. Hon är positiv. En stöttepelare. Jag trodde aldrig vi skulle bli så som vi är idag, att det skulle bli så starkt.
Hon är så fin. Inte bara gentemot mig, utan alla som träffar henne. Hon dömer ingen. När jag ser henne med andra själar blir jag stolt över att just hon är min bästa vän. Hon gör så många lyckliga, hon lämnar ingen åt slumpen och får med alla som fallit av. Ibland väljer jag att blunda i brist på ork, känsla eller vad vet jag men min vän glömmer inte. Hon får mig att växa och trivas. Med henne känns allt okej.
Jag vill alltid vara hennes bästa, måtte hon aldrig tröttna på mig.

2 kommentarer:

bba01 sa...

Hi,
My name is Bogdan from Romania! I want to make friends!
Can we be friends?? LinkExchange??
My blog address is: www.bogdanstelistul.blogspot.com
Thank you!!!!

FITTAN sa...

<3 älskar dig, jag kommer aldrig att tröttna.