måndag 20 december 2010

A kiss to make it up :*

Dag 17 – Mitt favoritminne
Jag har så måna fina minnen. Ett minne som är väldigt väldigt speciellt är när Valter flyttade hem till oss. Oslagbart, jag hade drömt om detta sedan jag blev en tänkande själ.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Lite samma som innan, av mina födelsedagar som ägt rum så är de flesta väldigt minnesvärda och jag blir varm i hjärtat av att tänka på dem. De på Gotland från när jag var ganska ung är så fantastiska och många andra med men en av de härligaste på senaste år är min artonårsdag. Jag spenderade den med Emma-li, David, mamma, pappa och Valter såklart. Sovmorgon, chokladtårta och sushi-picknick och en klo i knät i en varm vanadislund. Senare gick jag och E till marie laveau och sen till mcdonalds. Nadine ringde! fast hon visste inte att det var min födelsedag mihiwhwi.

Dag 19 – Detta ångrar jag
En sak jag gjorde upprepade gånger. E och D vet denna dödshemlighet. Förut skulle den ha dödat mig. Idag skulle den inte döda mig men döma ut mig för all framtid.

Dag 20 – Den här månaden
Har inte min kropp orkat. Mitt psyke har inte orkat. Jag har slackat. Det är okej. Hopplöst trött på mig själv men jag vet att gör mitt bästa och det duger. Äntligen lite julstämningen. En väldigt speciell månad och en ganska så ospeciell månad.

Inga kommentarer: