lördag 4 december 2010

International day of Agnes 2010

Somliga firar Thanksgiving... inte jag för jag firar internationella Agnes-dagen! Den händer alldeles för sällan om jag får säga det själv, och det får jag ju. Vad som händer den dagen är olika men idag har det varit en cool-lugn skön dag. Jag har lyssnat på mina favoritlåtar på spotify och sjungit med. Inte en enda falsk ton! Jag har ätit goda saker, mailat med Emma, skojat julklappar med David, tittat på julkalendern och lyssnat på jullåtar. Först och främst fick jag en väldigt härlig sovmorgon! Eller till och med lite för härlig för mig.... jag vaknade sista gången klockan halv fyra. Halv fyra! Har inte sovit så länge sedan åttan eller nian. Nu skrattar ni "äldre" säkert gott åt att jag faktiskt tycker att det var lång tid sedan men det är härligt att skratta så jag bjuder på det!
Det roligaste jag gjort idag är kanske min lilla julklappslista. Jag har surfat in på olika sidor, ritat upp lite skisser, räknat pengar och fått nya idéer. Jag har till och med samlat allt på denna lilla lista. Ja det är så fånigt, jag valde första fåniga textilen jag fann. Det var kul och praktiskt i stunden. Fortfarande kul! (försök inte att zooma in. Förhoppningsvis är det ändå för pixlit ;)
Dagen har även bestått av roliga nyheter. Rolig planering hihi.
Självklart kan jag meddela att huvudvärken varit med mig även idag. Vad vore internationella Agnes-dagen utan huvudvärken? Jag ÄR huvudvärk. Puss

Inga kommentarer: