onsdag 1 december 2010

Barnteve

Tro på dig själv, på dig själv för det är vad det handlar om!

Klicka på "mottot" där uppe, en länk. En länk till något urgulligt och något som jag älskade när jag var... hmm sisådär sju åtta nio tio år. Jag trodde aldrig jag skulle bli en av dem som inte mindes hur gamla de var vid en viss tidpunktshändelse, fånigt tyckte jag. Nu är jag i samma sits så jag får väl lägga ner de tankarna angående andra. I alla fall, fint klipp vars fortsättning jag värderade högt i begynnelsen av min karriär som tvtittare.

Om hon ramlar på sin lilla rumpa, du kan vara säker på att hon tjöt

Klicka på det lilla citatet, en länk till. Typiskt femman att sända sådan o-feministisk struntteve men vet ni vad? Trots den lilla obstinata feministen jag var redan då i andra klass så tycker jag om det.

Inga kommentarer: